მიიღეთ ონლაინ სესხი ნებისმიერი მიზნისთვის ნებისმიერ დროს
მიიღეთ ონლაინ სესხი ნებისმიერი მიზნისთვის ნებისმიერ დროს
მიიღეთ ონლაინ სესხი ნებისმიერი მიზნისთვის ნებისმიერ დროს
მიიღეთ ონლაინ სესხი ნებისმიერი მიზნისთვის ნებისმიერ დროს

ხშირად დასმული კითხვები

როგორ ავიღო სესხი?

აირჩიეთ სასურველი თანხა და ვადა. შეავსეთ სესხის განაცხადის ფორმა, გაიარეთ აქტივაცია და მოაწერეთ ხელი ხელშეკრულებას მობილურ ტელეფონზე მიღებული კოდის საშუალებით. დაელოდეთ გადაწვეტილებას.

დადებითი პასუხის შემთხვევაში უნდა გაიაროთ იდენტიფიკაცია. ამისათვის, პირადი საბანკო ანგარიშიდან ჩვენს ანგარიშზე გადმორიცხეთ 1 თეთრი (0.01 ლარი). 1 თეთრის (0.01 ლარის) გადმორიცხვა შეგიძლიათ ინტერნეტ ბანკიდან ან ბანკის ფილიალიდან.

მას შემდეგ, რაც თქვენს მიერ გადმორიცხული 1 თეთრი (0.01 ლარი) აისახება ჩვენთან, დამტკიცებული თანხა 15 წუთის განმავლობაში გადმოგერიცხებათ საბანკო ანგარიშზე.

როგორ დავფარო სესხი?

სესხის დაფარვა შესაძლებელია mrloan.ge-ს საბანკო ანგარიშზე თანხის გადარიცხვით, როგორც ინტერნეტ ბანკიდან, ასევე ბანკის ფილიალიდან. 
 

რა დროს მოთხოვს სესხის განაცხადის განხილვა?

განაცხადის განხილვის სტანდარტული ვადაა 7 დღე. თუ თქვენ აირჩევთ განაცხადის სწრაფი განხილვის მომსახურებას, განხილვა მოხდება განაცხადის დღეს სამუშაო საათების განმავლობაში. გაითვალისწინეთ, სწრაფი განხილვის არჩევის შემთხვევაში 5-ჯერ გეზრდებათ სესხის დამტკიცების შანსი!

როგორ შევიტყო დამტკიცდა თუ არა განაცხადი?

თქვენი განაცხადის განხილვის შემდეგ ავტომატურად მიიღებთ მოკლე ტექსტურ შეტყობინებას (SMS) მობილურ ტელეფონზე.

არ ვარ საქართველოს მოქალაქე, შემიძლია თუ არა სესხის აღება?

სამწუხაროდ არა. სესხი გაიცემა მხოლოდ საქართველოს მოქალაქეებზე.

აუცილებელია თუ არა მობილური ტელეფონის მითითება სესხის განაცხადის შევსების დროს?

დიახ, თქვენი პიროვნების დასადასტურებლად აუცილებელია მიუთითოთ ტელეფონი, რომელზეც მიიღებთ აქტივაციის კოდს.

არ მიმიღია კოდი. რა მოვიმოქმედო?

მოკლე ტექსტური შეტყობინება (SMS) ყოველთვის მომენტალურად არ მოდის. თუ არ მიიღეთ შეტყობინება, შეამოწმეთ ტელეფონის ნომერი და დააჭირეთ ღილაკს "კოდის ხელახლა გაგზავნა". გაითვალისწინეთ, რომ ხელმეორედ გაგზავნის ფუნქციით ერთ განაცხადზე შეგიძლიათ ისარგებლოთ მხოლოდ ორჯერ, რის შემდეგ ფუნქცია დაიბლოკება. დაბლოკვის შემთხვევაში უნდა შეავსოთ სესხის ახალი განაცხადი. თუ მაინც არ მიიღეთ შეტყობინება, დაუკავშირდით თქვენს მობილურ ოპერატორს და შეამოწმეთ ხომ არ გაქვთ მოკლე ნომრებიდან შეტყობინებების მიღება დაბლოკილი.

ჩემმა განაცხადმა მიიღო სტატუსი "განხილვის პროცესში". რას ნიშვანს ეს?

ეს ნიშნავს, რომ განაცხადი განხილვის ეტაპზეა. განაცხადი განიხილება 5 წუთიდან 7 დღემდე ვადაში.

დამავიწყდა პაროლი? რა ვქნა?

პაროლის აღსადგენად გადადით ბმულზე. შემდეგ მიყევით მითითებულ ინსტრუქციას.

რა მოვიმოქმედო, თუ დამავიწყდა ელ. ფოსტის მისამართი?

ჩვენი უსაფრთხოების და პირადი მონაცემების დაცვის პოლიტიკიდან გამომდინარე, არ შეგვიძლია ვინმეს მივაწოდოთ ინფორმაცია მომხმარებლების მონაცემების შესახებ, მათ შორის ელ. ფოსტის მისამართი და პაროლი.

რომელ ქალაქებში მუშაობთ?

ჩვენ ვემსახურებით საქართველოს ყველა ქალაქს და რეგიონს.

შემიძლია სესხი ელექტრონულ საფულეში მივიღო?

არა, ჩვენ თანხის გადარიცხვას ვაწარმოებთ მხოლოდ საბანკო ანგარიშზე.

შემიძლია სესხის გადავადება?

თქვენ შეგიძლიათ მოითხოვოთ სესხის გადახდის თარიღის ნებაყოფლობითი ცვლილება. დეტალები იხილეთ ხელშეკრულების პირობებში.

სესხის დამტკიცებიდან რამდენ ხანში მივიღებ თანხას?

დამოკიდებულია თქვენს ბანკზე. ჩვენ თანხას ვრიცხავთ 1 თეთრის (0.01 ლარის) მიღებიდან 15 წუთში. 

რატომ არ დამიმტკიცდა სესხი?

ჩვენ შესაბამის ინფორმაციას არ ვასაჯაროებთ. უარის მიზეზი შეიძლება იყოს ბევრი ფაქტორი, ყველა არ არის საკრედიტო ისტორიასთან დაკავშირებული.

აქვს თუ არა აზრი უარის შემთხვევაში კიდევ მოგმართოთ?

რა თქმა უნდა აქვს. მომხმარებლის შეფასების სისტემა მუდამ იცვლება. ის რომ დღეს სესხი არ დაგიმტკიცდათ, არ ნიშნავს, რომ ხვალაც უარს მიიღებთ.

ჩემი საცხოვრებელი ადგილი არ არის სიაში. რა მოვიმოქმედო?

ამ შემთხვევაში აირჩიეთ უახლოესი საცხოვრებელი ადგილი.

როგორ შევცვალო მონაცემები პირად კაბინეტში?

ტელეფონის ნომრის შესაცვლელად გამოიყენეთ პირადი კაბინეტის შესაბამისი ფუნქციები. სხვა მონაცემების შესაცვლელად გამოიყენეთ საკონტაქტო ფორმა ჩვენს პირველ გვერდზე. აუცილებლად მიუთითითეთ სახელი, გვარი და შესაცვლელი მონაცემები. 

შეიძლება თუ არა დავფარო სესხი ვადამდე?

დიახ, შეიძლება.